Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About


Assalamualaikum w.r.t buat para pembaca dan seluruh umat Nabi Muhammad s.a.w...

Madah tercetus lantaran ke'busy'an yang tidak mampu diungkapkan lantaran menyiapkan proposal master yang bakal dibentangkan buat kali ketiganya pada hujung bulan ini, insya Allah..

'bukan mudah untuk menulis'.....

Getus hati kecil ini..memandangkan saya sentiasa asyik melayari bahan dalam dunia jaringan ICT ini, banyak info yang saya jumpa dan saya muatkan dalam koleksi ilmiah blog ini buat tatapan kita bersama..Usaha ini adalah merupakan sebuah penghargaan kepada blogger2 yang mampu melontarkan kupasan isu yang bersifat ilmiah dan cukup memberi kesan dihati saya sebagai pembaca..Saya kagum dengan mereka ini..Tahniah saya ucapkan..dan bersesuaian dengan ketidak sempatan saya untuk menulis artikel sendiri, saya mengharapkan artikel-artikel pilihan yang saya paparkan mampu memberi manfaat untuk kita bersama...

Dalam ketika dan waktu ini, desakan dan bebanan untuk menghayati setiap perincian bagi membedah ilmu tafsir dan hadith ini buat saya tidak mampu ke mana-mana dan tidak seaktif sebelum ini...Fasa kehidupan saya akhir-akhir ini tertumpu di Perpustakaan Tun Sri Lanang, berbincang dan berbahas dengan seorang demi seorang bersama pensyarah Jabatan Al-Quran dan Al-Sunnah...Fokus tertumpu untuk memenuhi segala keperluan ilmu tafsir dan hadith secara mendalam...Timbunan kitab-kitab harus diselongkar..ditatap,..dinilai..diambil intipati...itulah namanya menuntut ilmu...mg usaha ini menatijahkan barakah dan hikmah dari Allah...

Hanya setakat ini celoteh di petang ini..Allahummayassir umurona....Aminn..

0 Comments:

Post a Comment