Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...

hatiku resah..cuba ku sembunyikan..tapi tak mampu..aku cuba gagahkan diri..banyak kerja yang perlu diselesaikan...macam la sem akhir ni boleh jadi banyak assigment yang cukup-cukup memberi aku tekanan...dalam masa yang sama nak siapkan tesis... Ya Allah berilah kekuatan...aku rase tertekan...

Ya Allah tenangkan hati ini... soal mase depan kuserahkan pada Allah.. kawan-kawan semua isi borang macam2...tapi aku..satu borang pun aku tak isi lagi..hajat ingin menyambung Master Bussiness Administrion...kat FEP.. ayah tak benarkan aku sambung bidang tu..last-last hilang mood nak sambung belajar...mungkin perlukan mase nak kembali pulih...so lepas ni nak wat ape...ape2 jela..lepak kat rumah ngan mak tersayang... bantu mak.. dan wat program motivasi...tapi aku memang takde mood nak sambung lagi..

tak pelah..bebanan tesis, assignment dan sisa-sisa gerak kerja cukup memberi tekanan.... jarang aku rasa tertekan macam mane...

Ya Allah berilah kekuatan.... mg dipermudahkan segala urusan....

ade lagi tanggungjawab yang tak mampu diselesaikan...aku cube....pasti BOLEH!!!!!biiznillah...

4 Comments:

  1. Sarah Azizul said...
    Salam hanisah...saya pernah alami situasi yg sama mcm awk..ada sedikit lah..bab sambung master. Act, sy tak berminat utk sambung mengaji...tapi mak abah suh sambung.selagi mampu dan sihat sambung..so, bila nak sambung ni kena ikut minatlah..cdg nk smbung MBA(master business admin) tapi..abah tak minat dan kurg berkenan.Ada sedikit pemberontakan tak nak menyambung..hehehe..biasalah...tapi fikir punya fikir ..ada lah sebb kenapa abah tak kasi.abah kata sambung master mesti dlm bidang statistik jugak..maka sy pun mohon bidang statistik utk sambung master. Harap-harap dapat.
    Daripada taknak menyambung...sambung..ke bidang yg tak disangka. hehe
    Jadi, saranan saya pada awak..sambung belajar kaalu ayah awk galakkan menyambung dan tnya dia pendapat dia sambung dlm bidang apa.Ibu bapa lebih kenal anak dia dan mereka lebih pengalaman.If you still want to futher in MBA..give a good reason to him...and your planning after finish MBA.It will help you.
    Anis Syuhada' said...
    thanks kak sarah.biasalah kan..anak ngan ayah..susah nak berenggang...ayah saya adalah trainer debat saya yang paling power..suke uji saya..hehe..
    Anis Syuhada' said...
    apepun..samelah..ayah nak saya terus sambung bidang yang sama..hmm..skrg confuse antara kauseling antara quran sunnah nak sambung..tunggu yang lihat yang mane yang kena....
    Tanpa Nama said...
    Saye pun nak sambung master..lam statistik..ada sesiapa leh tolong explain x??

Post a Comment