Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

SALAM BUAT PEMBACA BLOG SAYA YANG SETIA..

Pertamanya saya mohon maaf kerana sangat terlalu lama tidak meng'update blog ni..
hai maklumah..sibuk dgn tesis dan pelbagai lagi yang tak mampu disebutkan...
kali ini un saya tak berniat nak berceloteh panjang..sekadar ingin melakarkan perkiraan saya yang dah tak lama lagi nak tinggalkan bumi pembukitan ilmu..berikut merupakan tugasan-tugasan yang perlu saya sempurnakan..

AGENDA PENTING:

11 April 2009 : Program Motivasi bersama Pelajar SERI BENTONG.

12-22 April 2009 : Fasa Tamatkan TESIS
Fasa Persediaan untuk Final Exam
Fasa Menghadam ilmu-ilmu asas dalam bidang tafsir khususnya...

23 Apr- 7 Mei 2009 :Final Exam..

15 April 2009 : Malam Anugerah Gemilang FPI
16 April 2009 : Usrah Mega
17 April 2009 : Mengumpul koleksi gambar-gambar kenangan
20 April 2009 : Jamuan makan bersama sahabat2.

8 - 15 Mei 2009 : Fasa Kemaskini Nota Keseluruhan Degree..

JUN : Insya Allah.nak apply keje.

Saje2 boring .melakar keje2 yang perlu dibuat.bak kate Dr.Ishak, perancangan itu penting...

emm.tak sempat nak merancang, melangkah je ke bumi Pahang dah menunggu 3 program rasmi termasuk bengkel susulan yang perlu dihandle.belum masuk dengan gerak kerja dalam dunia dakwah lagi..begitulh..dan memang benarlah kewajipan itu melebihi masa..

moga Allah permudahkan urusan kita semua...

2 Comments:

  1. aishahumairah said...
    salam,
    insyaAllah semoga dipermudahkan segalanya.amin.
    Gambate akk syg=)
    Anis Syuhada' said...
    kenangan di bumi ukm bersama sangat indah..

Post a Comment