Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About



Tika ini aku benar-benar rasa bersalah..maaf..tak mampu kuungkapkan..aku tak sanggup kehilanganmu sahabat..aku penat sangat semalam..Ya Allah..sedih..kenapa aku telah melukakan hatinya..maaf sahabat..tak sanggup aku ulangi kesalahan semalam..namun..masih terbukti ketidakmatangan aku di saat ketika ini..aku berjanji tak ulang peristiwa semalam..hatiku kupujuk..buanglah ego..cubalah belajar menerima teguran..matanglah...

Rupa-rupanya aku benar2 tak mampu kehilanganmu sahabat...kau ibarat cerminan hidupku..maaf kan aku sahabat..inilah kelemahan yang harus aku buang terus ke laut..perlu ku bajai sifat toleransi dan berkasih sayang dalam diri..mungkin dek kerana aku membesar bukan ditangan seorang ibu..membesar di depan mata seorang ayah yang hanya mampu memandang..sifat kerasku harusku kubuang sebelum bergelar ibu..

saat ini, aku rindukan belaian ibu..aku rindukan suara tenang ayahanda..persis bait kata mengubat jiwa..saat aku benar2 rindukan keluargaku..aku bersyukur tarikh keramat itu ditangguhkan..kerana aku masih belum bersedia dan yang pasti..aku tak mampu berpisah dgn ibu dan ayah..

benakku seringkali bermain perkara itu..

Sahabatku,hari ini aku ingin sekali mengharapkan kau membaca warkah ku ini..kerana aku inginkan bantuanmu untuk berubah...

Perubahan itu perlu untuk masa depan ku..biarlah diri kembali kepada fitrah yang suci...

Bantulah aku sahabatku,..Khadijah..

0 Comments:

Post a Comment