Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About


www.iLuvislam.com
Im Koyube
Editor : Im Koyube




Alhamdulillah, sekali lagi iLuvislam.com bakal mengadakan ESQ Training 'In-House' khas buat pengunjung-pengunjung iLuvislam.com yang bergelar mahasiswa. Ia merupakan training kedua yang diusahakan bersama di antara iLuvislam.com dan ESQ Leadership Center Sdn. Bhd.

Training istimewa ini dibuat khas sempena 'summer holiday' mahasiswa Malaysia yang menuntut di luar negara (kecuali Australia dan New Zealand).

Namun, ia terbuka kepada semua mahasiswa dalam dan luar negara dengan syarat anda adalah ahli berdaftar iLuvislam.com.

5 sebab mengapa anda perlu menyertai ESQ Training bersama iLuvislam.com..

1. Harga termurah di pasaran. Harga normal untuk mahasiswa adalah RM 550. Manakala untuk golongan bekerja adalah RM 1380.

2. Menampilkan individu-individu hebat yang telah berjaya untuk memberikan inspirasi kepada anda. Kami akan menjemput alumni ESQ Training yang mempunyai pengaruh besar dalam masyarakat untuk berkongsi pengalaman dengan anda. InsyaAllah di antara mereka adalah Dato' Hussamuddin Yaacob.

3. Anda boleh 're-charge' atau sertai ESQ Training(basics training) lain secara percuma di mana sahaja. Yuran kali ini adalah pelaburan seumur hidup anda!

4. ESQ Training merupakan sebuah training yang terbukti berkesan dalam membentuk individu dan organisasi yang mantap secara keseluruhan.

5. Mengumpulkan mahasiswa Malaysia yang menuntut di dalam dan luar negara. Alhamdulillah, tahun lepas peserta terdiri daripada mahasiswa UK, Ireland, Mesir, Jordan, Yemen, Jepun, Jerman dan juga Malaysia.

0 Comments:

Post a Comment