Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About




SELAMAT PAGI SEMUA...

pagp-pagi lagi saya tetibe jadi bersemangat..tau kenape?? sebab seronok sangat melihat telatah sahabat saya yang masing-masing em sibuk...hehe..sibuk nak explore buat blog sendiri... em..tahniah bagi yang dah mula nak merintis hasil kerja sendiri ni... Si Cute ni menggambarkan senyuman saya pabila melihat mereka punye kesungguhan.. ha..sahabat-sahabat..teruskan menulis...jangan malu2...ni tips die bila nak buat blog-SENYUM-SYUKUR... TAK KISAHLAH macama mane rupe blog kiter...janji kite punye..jangan malu-malu nak sampaikan dakwah melalui blog ni..

KENAPA SAYA NAK TERUSKAN MENULIS DI BLOG SAYA : (NI, SAYA LA....)

1.RUANG USRAH ONLINE
2.DAPAT SHARING ILMU..
3.LATIH BAKAT MENULIS..mg dapat jadi macam Asy-Syahid Syed Qutb..dalam penjara pun menulis....
4.EXPLORE BAKAT DESIGN...
5.JANGAN KETINGGALAN DENGAN metod dakwah TERKINI..
6.PUAS-SERONOK-nak rase macam mane puas???? ha...teruslan menulis...berkarya..
anada PASTI PUAS.. K, Salam kecemerlangan...kegemilangan MILIK BERSAMA..

7.29 PAGI- paper exam kul 3.30petang..gudluck pade semua.......

0 Comments:

Post a Comment